Kämpa!!

2016-01-16 @ 09:48:07 | Allmänt
Tur som fan att jag städade ur jul samt akvarierna som jag dragit på länge förra veckan ! Annars hade de aldrig blivit av med tanke på detta nu och plugget som kmr.!! 


Igår städade Jah äntligen och kände mig lite uppåt med det. Gjorde lite småförändringar hemma osv de blir man glad/ nöjd över !! 
Så nu är det fint ett tag! 
Dock ska jag fortsätta "städa ur" han nästa vecka. 
De blir skönt så Jah kan tänka på annat sen och fortsätta fixa lägenheten. 
Renoveringen fortsätter jag med nästa månad när Jah kommit in i plugg osv först... !! 

Men försöker väl snart som möjligt köpa nya mattor osv bara de gör nog mycket tror jag!! 

Även de sista "vinter myset" dvs mycket ljus som jag tar fram under vintern samt ljusslingan på balkongen som är så mysig försvinner redan nu. Annars brukar jag väl ha kvar det feb- mars. 
Men nu har jag ingen ayt mysa med hemma länge förhoppningsvis kommer han på besök ibland .. 

Men med våren brukar jag känna mig piggare och gladare. Därför försöker jag ställa in mig på den nu så jag slipper vinter depressionen . 

Tur har vi mycket sol i kök osv! Så inte för mörk lägenhet när jag ska orka plugga osv !! 



Nåja!!! 
Sover hos Carro igen i helgen och hoppas Jah kan ha lite kul iaf!! för sen är det upprop på måndag! Förhoppningsvis får jag åka hem efter de!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback