Kräks

2016-01-15 @ 10:06:01 | Allmänt
Igår blev de inga inlägg jag lyckades undvika de då jag vaknade upp "starkare" .. 
De har gått att jobba dessa två dagar jag överlevde .. 

Men ångesten över skola och allt får mig att vilja kräkas över mig.!! 

De enda som är bra i detta är att jag inhe har ngn aptit så förhoppningsvis går jag ned i vikt nu.. 


Just nu känner jag att jag aldrig/dröja lång tid innan jag är glad och lycklig igen ... 
Fan pallar inte asså... 

Nästa vecka börjar ett helvete ....!!med jobb och massa skola... 

Panik ångest .. Känner mig ensammast i världen fast jag är långt ifrån detta... 



Har iaf kommit till gymmet 3 dgr denna vecka samt stallet .,. 

Idag ör jag ledig fyfan.. Vill inte.. 

Ridning och fixa all skit på datan inför plugget sen middag hos pappa. 

Imorgon åker jag nog till Carro vi ska åka skoter på söndag super kul men har man ångest så tror jag intr jag kmr kunna ha roligt vilket fall som helst !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback