Längtar till 2019

2016-01-27 @ 14:03:35 | Allmänt
En ny dag igen då! 

Tänk stt de gått över två redan. Tiden går så fort... 


Har iaf tvättat häromdagen... 
Idag har jag pluggat lite ska fortsätta nu.

Har lämnat in min dator samt kollat upp bredbandet osv.. 

Har även ridit... 


Min hårddisk gick att "rädda" måste föra över mina grejer pö en annan nu bara... 

Har öven fått hem en litteratur idag,,. Dock tror inte jag att jag kmr få användning av den... Men den ska vu ha så... 



Försöker även trycka i mig lite lunch nu, men Nää... 
Jag blir numera mätt på ett ägg,, 
Jag åt två kakor till lunch så nu får jag inte i mig maten... 

Mammas mat som brukar räcka i två dagar räcker numera 4-5 dagar.. 
Så tyvärr lilla mamma idag kommer jag slänga din mat !!! 


Men jag klagar inte... Vill gå ned i vikt så !!! Hoppas jag gör det nu. Och min mage fortsatt krympt!! 



Igår var jag på Kinan med Johanna då fick jag i mig mer än vad jag trodde! 
Har inte ätit så mkt på två- tre veckor,



En annan sak! 

Nu börjar pengarna syna! 
Har en del pengar sparade men allt ska iväg nu så blir rensat... 

Någon som vill sponsra mig då!! 
Behöver en ny bra dator minst 5lax
En ny bra hårddisk 1lax
Nya möbler 15lax 
renovering 20lax (vitvaror och skåpluckor) 
Böcker 4lax 


Så 45.000 hade suttit fint !! 

Sen har jag ju den här bilen som vill dra ett par tusen titt som tätt... 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback