Lite sol!!!

2016-01-29 @ 17:55:53 | Allmänt
Igår slutade jag jobbet 08.15 sedan skyndade Jah mig att hämta datorn som var på "lagning " för att sen skynda mig fixa den så jag var redo för lektiden hemma . Efter mkt om och men så blev jag klar på minuten. 

Kl 12.00 började jag jobbet igen. till 23.30.

20/24h jobbade Jah plus 7h 

Trött som fan var jag efter igår!! 



Idag har jag varit i stallet, läkaren , lämnat en hårddisk så de kan föra över mina grejer på den. 




Jag har lyckats fånga lite sol!! När den dykt upp några min!! Så de har varit så jävka skönt !! De gör verkligen susen!!

Jag är extremt känslig när de blir vinter , mörkt osv ! Får lätt "vinter depression" 

Så att göra slut denna årstid visste jag skulle bli jobbigt då jag redan har svårt med mih själv denna tid på året.... 
Men men.



Har hjälpt mycket att julen hann prexis bli bortstädad samt. göra om lite hemma mera "vår" känsla . 
då blir man endast "piggare" 



Hej och hå!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback