Mycket bättre!!

2016-01-19 @ 20:17:10 | Allmänt
Äntligen.!! Redan i söndags började Jah känna mig mycket bättre !! 
Ångesten har typ släppt helt nu. Och jag känner mig motiverad till livet igen. 

Feeling aliiive !

I söndags hade jag en bra dag!! Äntligen fick Jah åka skoter hela dagen på en sån sjukt fin dag!  


I måndags började skolan. Jag fick ordning på en massa bitar så jag var bra glad !! Åkte till skolan igen idag. 

Har varit i Dalarna alltså lördag- tisdag (idag) tänkte åka tbx imorgon men skiter i det. Blir det ngt krångel så åker Jah på torsdag !! 

Jobbar nu!

Imorgon blir Jah hemma och följer dom via internet samt torsdag. 



Fullt upp nu!! 

Tänker på renovering, skola, djur , jobb och Gud vet allt... 


Nu har bae hämtat typ alla saker ... Men de känns olej nu. Han kommer och sover över en del iaf hoppas jag!! Så man kan få lite kärlek <3 och slippa vara ensam...! 

Men nu är det lättare att fokusera på mig sjölv under dagar osv. 

Så kan han komma över och leka och endast ha en massa trevliga kvällar och nätter tsm när det passar ist . Kommer nog bli bra så!


Framtiden vet man inget om. 

Men vi börjar såhär !!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback