Överlevde

2016-01-13 @ 21:46:26 | Allmänt
Trodde aldrig jag skulle komma till jobbet idag. Blir värre för varje dag denna ångest . . 

Vaknade vid 09.00 och kom inte upp för än 11 när mamma skulle lämna mat. 

Sedan var Jah tvungen att åka till stallet men lyckades inte komma dit för än 12-1 blev en kort tur i paddocken. 

Idag var vädret lite jobbigt och jag orkade inte men jag lyckades komma iaf ut... 



Nu sitter jag på jobbet och har lyckas hålla mig stabil hela kvällen men så fort jag släpper fokus kmr ångesten igen. 


Har ju även ångest för att jag börjar skolan och allt vad detta kmr innebära på måndag !!! Har panikångest liksom,.. Vet inte om jag kmr klara detta nu.. 
Eller hur jag ska det.,,

Orkar inte ens ta mig till Dalarna i helgen.. Men måste ju i vilket fall pga uppropet ... Funderar på att sjukanmäla mig men då kmr jag aldrig börja ... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback