Vaknar upp...

2016-01-25 @ 09:44:47 | Allmänt
Till ännu en ångest fylld dag... 
Det jobbiga är alla drömmar man har hela tiden... Man vaknar upp med blandade känslor .. 

Hoppas Jah får ordning på skiten snart igen.. Att jag mådde bra ett par dagar känns som ett minne blott... 


Jag kämpar men de går så trögt .... 

Har inte fått ordning på känslorna än men hoppas jag får de snabbare en snabbast orkar inte detta!!
Det tar så sjukt mkt psykiskt ... 


Jag könner mig ensammast i världen trots bra familj och vänner ! Men de ör som man varken ser eller hör dom... 



Jag hoppas de blir bättre snart, jag hoppas att nästa gång jag träffar någon så är det mannen i mitt liv och jag slipper sånt här skit för de är fan inte roligt... 

Hoppas jsg blir singel ett tag för en gångsskull... 

Men jag har alltid hatat det som bloggen vet därav typ ständigt varit i ett förhållande .... 


Vill inte vara singel en lång tid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback