Ååh äntligen !!!

2016-05-21 @ 10:29:42 | Allmänt
Hade sjukt svårt att sova inatt första gången på länge bara för att jag längtade efter idag !! 
Jag är så glad för att få åka till Väsby C, ( första gången på 6 mån,) 
Gå på 1 års-kalas, träffa människor 
sen ut ikväll!! 
Att få fixa sig och känna sig fin och fräsch en hel dag gör så mycket !! 😄😄
Jag har sällan parfym och smink på mig på vardagarna då Jah jämnt jobbar och kan inte ha parfym då. Samt går alltid runt i jobb kläder eller ridkläder hela dagarna !

Idag behöver  jag varken plugga, städa, handla eller rida idag!! Så skönt!! Gjorde allt detta igår blev kvar 00.00 men hela dagens stress sysslor. ! 

Annars måste jag alltid plugga och rida varje dag typ och känner mig ständigt stressad för de !! 
Men Jah ligger så långt före i plugget nu att Jah behöver inte känna mig stressad idag!!! 

Ledig hela helgen dessutom!  Annars jobbar jag lite på mina lediga helger, plugg, häst pch mycket plugg!! 
Så ständigt stress!! 
Hinner knappt dra på krogen en kväll. 




Den här dagen får mig att påminnas om livet utan plugg <3 Hahah 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback