Hej hopp!!!

2016-05-10 @ 23:28:57 | Allmänt
Oj nu var de längesen Jah skrev här!! 
Så här lång tid brukar det inte ta!! 

Men Aa. Man har ju fullt upp!! 


Plugget rullar på! De går bra !! 

Rosanna gåe fortfarande att få in från hagen utan problem!! 

Jobbar för fullt !!! Fan asså. 


Jag har fått en ny fin bil!!!



Och idag har jag äntligen fått bada för första gången för i år !! :D 

Idag har jag öven haft en bra dag! Första gången på länge! Där Jah har haft lite tur !!
Godkänd på seminarium, min bikini jag bytte kom Idag osv osv 


Imorgon är Jah ledig och behöver inte stressa !!! Första gången på länge jag inte behöver stressa med varken plugg eller häst!! 
Så imorgon blir det en härlig lång promenad med hundarna. Kanske en fika. 
Och sedan hästen när Jah känner fört och lite mys plugg på kvällen! 






Mamsen har köpt båt så nu jävlar blir det att få åka massa båt i sommar !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback