Updaaate

2016-11-23 @ 22:36:43 | Allmänt

Tjena!
Jag ligger just nu i sängen och har väl legat större delen av dagen i säng/ soffa. Vaknade upp fett jävla dålig !

Igår var jag helt frisk och har varit länge nu. Sa i måndags va fan är sjuk för ngt!?? De tänker jah absolut inte ens tänka på att bli !! Nu med allt plugg o skit finns absolut ingen tid,..!!

Men så började jah få känningar igår kväll när jah skulle sova att jah inte riktigt mådde 100 och vilken helvetes natt och dag de har varit . Usch.... lite influensa liknande ... svinont i hela kroppen halsen och ont i huvudet å illamående ... ska jah nämna att jag har tenta på fredag också!?? Jag suger på att plugga . Tycker det är kul men inte till tentor Zzz

För övrigt så har ångesten lagt sig sen senast. Men den dyker upp lite till och från, var och varannan dag ...
men den är inte brutal som senast. .

Lite positivt som hänt !
Skolan har gått för övrigt bra . Klarat examinationerna osv det är tentor jag har svårt för då jah har svårt att lära mih på måfå samt dålig på att skriva bra och förståeligt ... så lärare kan nog knte ens läsa ...

Ang Rosanna så har det hänt ngt fantastiskt !!! Johanna har hittat mig en super bra medryttare !! Rena drömmen på alla sätt!! Helt otroligt !! Bättre kan det inte bli!!! Jah är chockad.
Så de är jah väldigt tacksam över iaf !!
Även att Johanna har hjälpt mig så mkt med rosanna !! Nåja .

Detta ska bli spännande iaf ! Tror de kmr bli sjukt bra !!!


Imorgon blir det plugg hela dagen hpppas jah skärper till mig då !! Less blir jah på mih själv .... -.- suck. Tagga tenta på fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback