Vad är problemet?

2016-10-19 @ 23:28:24 | Allmänt

Varför händer det alltid mig? Ser jah ut på något som gör att det blir samma visa jämnt? Jag försöker men hinner knappt visa mig innan någon har fått någon sorts bild/ förutsatt mening av mig ? Känns så iaf. Fett less. !!
Jag som är ganska folkskygg av mig, man kanske inte tror de. Men så är det.
Med hundar kan man gömma sig ta mindre folktäta vägar osv. Men har man häst så går det inte . !! Sen dessa hästmänniskor är ju av det folkslaget som är väldigt oklara. .... mer behöver jah inte säga. . Pallar ejjjjj . M e r av det.


Nåja.. bloggar sällan nu även om jag tänker på att blogga...
senast dagen före skolan började . Under dessa två månader har det varit en del plugg , bytt stall osv,

Nu är det skönt är ute på praktik denna vecka och två framöver och får då semester från livet i Märsta och allt var det innebär SKÖNT !!!! Även om jag har praktik får jah ny miljö nya människor och nya arbetsuppgifter så det är bara kul, !

Helgen jag åker hem drar jah på halloween kryssning ! Vilket ska bli kul ! De kommer ocksp göra att semestern känns längre från jobbet ;p

Ha det så bra så länge så höra vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback