Update!!

2017-02-01 @ 17:59:51 | Allmänt

Jag har fortfarande glada dagar över att jah klarade anatomi tentan som var nödvändig för att gå vidare till termin 3!! Hade blivit fett självmordsbenägen annars. Får ångest bara jjag tänker på det.... 

tyvärr gick det inte lika bra för alla i klassen ca hälften av alla är stoppade för att få komma in denna termin: några kmr kanske senare, men dom missar/ missat redan så sjukt mkt. 
Fy fan vad kaos det hade blivit för
Mih.
Men nog tänk om de. Nu gixk de bra och allt blev som jah ville. 
Jag har fortfarande haft flyt men mina andra examinationer vilket är grymt. För
De flesha klarar inte på första försök. Men jag har varit grym asså... 


Nu har jah äntligen gått ned i tid så jag öven kan fokusera mer på hästen. Tyvärr ingen medryttare kvar men skönt att slippa extra huvudvärk å behöva tjata om saker osv. Är man intresserad och engagerad så ska man inte behöva "tjata" på folk varje vecka om man kommit överens om ngt redan osv. 
Väldigt bra personer tho men tyvärr..... 

 Nåja mer fokus på hästen ist ! 




Mycket plugg nu. Sitter i Orsa å försöker plugga till två tentor o ett seminarium imorgon...  kämpa kämpa ... hoppas mitt flyt fortsätter utbildningen är inte gjord för omexaminationer av alla dess slag tyvärr . Så blir ett helveye om man failar på nht. Även en liten jävla uppgift...


Men måshe lägga ändå lite extra krut på fysiologin som är avgörande för att komma in på termin 4. !!!! Viktig ... 

Men tänker fan inte ha rester till hösten. !! 






Nåja. Första februari idah och min årliga vinter depression kommer och går! Vissa veckor/ dagar är de sämre. Men tack vare detta flyt å pga anatomin som tog nästan livet av mig sååå har jag mått
Förvånansvärt bra !!!  



Tack för denna gång. Äntligen Update har funderat i en vecka på denna Hahah ..

Har iaf under dessa veckor kunnat hitta på lite saker! Fira födelsedagar, luncher, krogen osv 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback