LOVE LIFE!!!

2017-01-08 @ 19:45:27 | Allmänt

Fan älskar livet just nu !!! 

Jag har haft sjukt bra flyt i plugget, klarat den svåra termin två helt felfri. 

Medan några av mina klasskamrater har det sjuuuukt jävla jobbigt just nu pga massa omtentor och examinationer osv under denna å nästa vecka. Sååå har jag klarat mig så jah tog 12 dgr ledighet under jul och nyår och eftersom det sedan flöt ännu bättre för mih såå har jah endast en uppgift som Ska in nästa vecka sedan HELT fri från plugg hela helgen! Samt jobb. 

Så då ska jah fan iväg på mini semester !! 

Det blir Dalarna såklart till min sköna böna och jag tar med mih bror. Så vi ska hänga i både Idre och Sälen i helgen !! Ska bli sjukt kul. 

Sen veckan efter det börjar nästa termin. Sen blire full fart!!


Nästa vecka ska jah försöka träffa å göra de saker jah ej hann göra under jul/ nyår veckorna. ! För sen blir det svårt att planera saker ... 


Under dessa lediga tider har jah passat på att träffa vänner, shoppa, luncha osv !! Allt sådant som jah brukade göra under mitt pluggfria liv ... såå det har varit verkligen behövligt dessa saker <3 

Denna vecka har jah dessutom festat 3 dagar!! Jäklqr var inte igår... men har varit sjukt kul så!! Det är också grymt bra för att slippa tänka på saker ;p





Ang hästen såå hade jah flyt där med. Höll på att bli väldigt bra vissa saker , men tyvärr så håller det på att ändra sig nu.
Nåja. Allt är menat för en anledning... 






Ska bli så jävla skönt nu, som jah sett framemot detta!! Lycka att få komma in på termin 3, CSN lån och Jobba mindre <333 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback