Nollställd

2017-10-23 @ 07:32:41 | Allmänt
Tidig morgon och jag väljer att blogga , sitter just nu på tåget från Göteborg , det har ju blivit några resor fram och tillbaka nu... men det är skoj. 
Just nu sitter jah och skriver fodervärdskontrakt och hyreskontrakt å ska plugga snart .., 
Det känns som att jag ska låna ut hela mitt liv till olika personer .... fy fan, jag som inte ens gillar att dela med mig liksom ... nu väljer jah att dela med mig av det viktigaste i livet , mina djur och mitt hem !! 

Rosanna åkte för en vecka sen till en fodervärd i Falun men de hade inte kunnat bli bättre faktiskt så det är sjukt vilken tur jah har ang det. 
På tisdag åker Skrutt till fodervärd till en kollegas familj och det verkar super bra där med så. 
Mitt älskade väggakvarium har jah stängt ned nu med och hqr bara igång hallakvariumet då det är mkt mer lättskött osv, 
Lina kommer bo i lägenheten under tiden jag ör borta också. Jag kommer väl hem nån gång i månaden hoppas jag ... 

Den 5e november drar vi till Dalarna då börjar praktiken den 6e jah börjar bo hos Carro sen får vi nog inträde till den nya lägenheten den 1 dec .., i Falun blir det då, så det blir spännande , förhoppningsvis blir allt bra och lyckat så jag kommer klara skolan och jag kmr
Få rida ibland .. 

Nåja det var lite uppdatering från nu, ångesten är brutal och den inre stressen av allt som ska hamna i alla andras händer är brutal ,... 



Sista bilderna dagen före min stjärna åkte ,,, vi  får se hur allt kommer att bli där med ...

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback